Aanmelden Ring PRO Homey

Het lukt mij niet de Ring app werkend te krijgen.

  1. ik voeg de Ring App toe
  2. vervolgens bij de instellingen geef ik mailadres en wachtwoord Ring account in
  3. Druk op autoriseer
    4 foutmelding Error: invalid_authentication 429 {“err_msg”:“too many requests from dependency service”,“error”:“error requesting 2fa service to send code”,“next_time_in_secs”:600,“phone”:“71”}.

Iemand een idee wat ik fout doe,
Alvast bedankt

Hoi Wim,

Ik had hetzelfde probleem.
In ieder geval goed registreren bij ring met email en password.
vervolgens moet de bel natuurlijk on-line zijn.
doe dit zo dicht mogelijk bij je router en homey.
als de bel in de app werkt zou dit geen enkel probleem moeten zijn in homey.

Succes!

Pim

Ha Pim,
Dank voor je reactie.
Ring is goed geregistreerd met email en password.
Wat bedoel je met on-line? Mijn Ring Pro is gewoon aangesloten op de trafo en werkt, of moet ik iets speciaals doen?
Welke app bedoel, de Ring app of de Homey Ring app?
Geef je in de Homey Ring app dezelfde gegevens in als wanneer je aanlogt bij Ring.com?

Ik hoor het graag.
Wim

Ik gebruik de beta versie van de app van Dennie de Groot. Dit is versie 2.1.1. Niet alle Ring devices worden ondersteund, maar er loopt een initiatief om een fork hiervan te maken. Dennie heeft geen Ring meer en kan daarom de app niet meer goed onderhouden.

Maar daar log je inderdaad in met dezelfde gegevens als op Ring.com. Met online bedoelde hij waarschijnlijk inderdaad dat de hij het moet doen. Maar verwacht dat hij het gewoon doet met de ring applicaties zelf, toch?


Edit; zie dat de beta er niet meer bij staat en dat de recentste versie 2.0.5 is. Geen idee, wellicht via CLI installeren?


Laatste versie is inderdaad 2.0.5, 2.1.1 is verwijdert ivm niet werkende features. Hij zou het moeten doen naar wat ik begrijp.


Heb je heel toevallig de tweede factor ingeschakeld op je ring account? Weet niet of dat het probleem is, maar kwam het toevallig net tegen.

2.05 succesvol geïnstalleerd.

Inlog gegevens moeten gelijk zijn.
Ik heb V2.0.5 dit werkt perfekt!

Belangrijk bij het aanmelden van een Ring is dat je de "dubbele authenticatie " uitschakelt. (bedankt voor de tip Martijn). Het werkt nu, Ring gekoppeld aan Homey.

Wel balen dat 2-factor authentication niet werkt. Dit betekent effectief dat ik m’n ring minder veilig moet maken om het werkend te krijgen met homey.

Dit is wel een nadeel van Homey en het vertrouwen op community software. Zodra de developer geen tijd/zin/whatever meer heb ben je functionaliteit kwijt

2 Likes

De app werkt momenteel sowieso niet dus je kunt beter IFTTT gebruiken.

Ondersteunt IFTTT wel 2-factor authentication voor ring? Heb m’n account maar weer afgestoft :slight_smile:

Yeps