2de hue bridge word niet gevonden

Goede morgen,

Ik krijg met geen mogelijkheid mijn 2de hue bridge gekoppeld. Door het aantal apparaten dat ik heb moest ik een 2de bridge nemen.
Mijn wifi draait op 3 orbi’s. De 2de bridge staat boven, direct gekoppeld aan een satelliet van Orbi. De 1ste bridge staat gekoppeld aan de router. Homey staat gekoppeld binnen het zelfde netwerk via wifi.
Ik heb het kanaal van de bridge gewijzigd, zodat ze niet het zelfde zijn. Ik heb de bridge ook langere tijd uit gehad, alvorens nogmaals te proberen.
Op het forum las ik dat iemand tussentijds de knop had ingedrukt waarna het wel lukte, maar ook dit bied geen soelaas voor mij.
Ik probeer de lampen die er aan gekoppeld zijn te vinden, maar bij de selectie van de bridge pakt hij enkel de 1ste bridge, waarna hij direct op die bridge gaat zoeken naar beschikbare lampen. Ik krijg dus niet de optie om de andere bridge te selecteren.
Ik heb volgens mij alle hue topics nu bekeken (incl. Duits), maar de gemelde oplossingen lijken niet te werken.
Zie ik iets over het hoofd…moet ik het anders aanvliegen…?
Hellup! :grinning:

Wellicht bridge verwijderen in homey app en hue app(van flipsen zelf) zelf en alles herstarten. Daarna opnieuw toevoegen, gekoppeld direct aan je router. Daarna verplaatsen naar je orbi. Lampen eraan koppelen via de de app van hue zelf. Koppelen aan Homey en daarna het kanaal wijzigen.

Ik zie geen mogelijkheid om de bridge zelf te verwijderen in de Homey app. Ik heb de 2de bridge direct aan de Orbi gekoppeld, met en zonder wijziging van kanaal geprobeerd om een lamp toe te voegen via Homey in de hoop dat hij de 2de bridge zou vinden, maar zonder resultaat.