2 locaties

ik ben nieuwe gebruiker van de homey, thuis werkt bijna alles nu perfect.
Op de zaak (andere locatie) wil ik nu alles ook bedienen, heb ik hier een 2de homey voor nodig ? Zo ja hoe krijg je deze verbonden in uw bestaande account en hoe maak je onderschijd hiervan

Welkom in de community.,

Gewoon tweede Homey kopen en setup uitvoeren.
In je mobiele app kun je onder je naam in /meer… wisselen tussen al je Homey’s.
Geef Homey onder settimgs Homey een naam en alles werkt

Voorbeeldje:

Edit: mogelijk kun je met één Homey uit met bediening over internet maar dat lijkt me niet waarschijnlijk. Voor aanwezigheid , en lokale netwerk toegang en radiosignalen en ook overzicht is een extra Homey meestal de beste oplossing.

1 Like

kan je dan ook signalen van de ene homey naar de andere homey sturen?

Jahoor, heb je een usecase?
Als je ze tegenover elkaar ze kun bijvoorbeeld een infrarood signaal laten oversturen… :nerd_face:

Hi, ik heb net een Homey Pro thuis geïnstalleerd als vervanger voor mijn oude Homey (early 2016). Die oude heb ik ‘leeg gemaakt’ (op de kop) en wilde ik installeren bij mijn schoonmoeder onder hetzelfde account.

Hij kwam met de vraag of ik de bestaande naam wilde overnemen. Toen ik dat deed had ik ook alle apparaten van thuis beschikbaar en die deden het nog ook. Hoe kan dat? Hoe werkt het nou?

Ik heb een ander account gemaakt, maar dan moet ik steeds van account wisselen en dat is niet praktisch.

Kan ik beide homeys met andere apparaat setup en andere flows in 1 homey account hebben?

Hoor graag, waarvoor alvast dank.

Ik ga lig dan nog maar een keer een reset doen van die oude en hem aan mijn account hangen. Hij was nu wel echt leeg…

Groeten,

Michel