Ring doorbel pro met nest hub

Weet iemand een manier om een snapshot van de ring deurbel pro naar mijn google nest hub kan sturen ?
Dus met andere woorden als er iemand op mijn bel drukt ik een snapshot krijg op de google nest hub

Als deurbel is ingedrukt, maak een snapshot.
Als snapshot gemaakt is, cast een image naar je hub.
Easy as pie.

1 Like

Hoe cast ik de snapshot naar de hub ?

chrome_2020-04-18_17-01-53

chrome_2020-04-18_17-00-35

chrome_2020-04-18_17-01-13

Bedankt voor je hulp maar waar haal je de when then hub vandaan?

Niet helemaal zeker, maar ik meende mij te herinneren dat je daarvoor de app Google chromecast moet installeren en daarna een device toevoegen. Daarna krijg je de castfunctie

1 Like

Zeker!
Maar ik ging er even van uit dat hij dat al gedaan had. Maar dat had ik misschien beter niet kunnen doen?

Bedankt voor jullie hulp het werkt moest inderdaad de chromecast app downloaden
Alleen nu blijft de foto staan op de hub
enig idee hoe ik de hub na een paar seconden weer terug naar het basis scherm laat gaan?

Kaartje toevoegen in dezelfde flow. Stop casting met een delay van het aantal seconde dat je wil.

Bedankt ik ben echt super goed geholpen

Ultieme tip🤗Verkoop je ring, koop een Nest Hello en je krijgt de videobeelden, als er op de bel wordt gedrukt, op nest Hub. Beetje duur achteraf… maar subliem.

Werkt nu ook prima🤗

Ring casten naar de Hub doet het wel, maar ik krijg de Homey ringen op het Hub scherm en niet het camera beeld. Wat doe ik nog fout?

Beste mensen, probeer de snapshot van de foscam camera te casten naar mijn nest hub of “Telegraaf” hij pusht wel naar Telegraaf of Nets hub maar zie alleen het Homey logo geen snapshot van de camera ??
wie weet de oplossing