Qubino flush 1D

Har Qubino Flush 1D ZMNHND1 som har fungerat. För att ansluta tempsensor fick jag “av-para”. Efter det funkar inte till och frĂ„nslag. Temp funkar. Send Basic On i Developer funkar. Triggning via elektrisk ingĂ„ng funkar. Bara mjukvarustyrning via appen som inte funkar. SĂ„vĂ€l den virtuella knappen som flöden.
Loggen i appen visar att det gjorts av- och pÄslag. Det enda jag saknar Àr sjÀlva ticket/omslaget.
StÀller jag auto-on pÄ 1 sek och auto-off pÄ 2 sek sÄ stÄr relÀt och tickar med 1 Hz.

Tog bort Qubinoappen och installerade via generisk Homey Z-Wave. DÄ funkar det! Men dÄ finns inte funktionen för temperatur, sÄ jag fick Äterinstallera Qubinoappen. Samma resultat som frÄn början.
Tror att det Àr senaste version av Qubinoappen som strular.

Vet nÄgon om det gÄr att backa till Àldre app och i sÄ fall hur man hittar en sÄdan? Eller annan lösning?
Jag har labbat med de fÄ parametrar som finns. Inga alternativ ÄterstÄr dÀr. Jag har dessutom skÀrmdumpar frÄn den gamla installationen, sÄ jag Àr 100 pÄ att dessa Àr rÀtt.

Uppdatering:
Efter att ha nollat allting och kopplat bort den fungerande tempsensorn och sedan installerat igen, sÄ fungerar relÀt Äter! Helt klart ett mjukvarufel.

NÄgra rÄd om detta?