Philips tv oled804 of oled805 koppelen met homey, kan dat?

Hoi,

Ik ben van plan om een nieuwe tv te kopen en uiteraard zou het mooi zijn als ik deze kan laten meedraaien met homey.

Weet iemand of deze te koppelen is?

Ik wil graag een Philips vanwege ambilight… en oled vandaar de specifieke vraag.

Je camera naar je tv sturen als er iemand op de bel drukt met PiPup!
Om half 7 RTL4 aanzetten.

Alleen aan en uit zetten
Sourch

Meer hoeft eigelijk niet.

Ik wil sws een Philips oled maar ben even aan het oriënteren wat ik er met homey mee kan en of ik m kan koppelen.

Kan dat aan en uit zetten met Philips? Welke app ondersteund dat? Ik zag Philips tv maar die ondersteuning gaat tot 2019 zag ik

Ik gebruik dat met de Philips TV IR app. Ouwe versie op een ouwe Homey firmware dus weet niet of dat momenteel met de nieuwste versies ook nog werkt.

Niet de goedkoopste oplossing, maar met een Logitech Harmony Hub of Elite remote kun je heel veel apparaten bedienen. Deze koppelt met Homey. Ik gebruik dat om de TV, Blu-ray en home theatre in diverse combinaties aan- of uit te zetten. Dat kan met vrijwel elk IR te bedienen apparaat.

Daarnaast heb ik de Philips TV app. Ik weet niet zeker of die ook het genoemde model bedient, maar gezien het een Android TV is denk ik haast van wel. Alleen volgens mij kan die app de TV niet aanzetten.

En natuurlijk is Chromecast ingebouwd, dus casten is mogelijk via die app.