Ik heb de volgende uitdaging: ik wil Spotify tonen in mijn Homey Dashboard. Het liefst zou ik door mijn albums, covers en afspeellijsten willen scrollen, maar ik denk dat dit niet mogelijk is. Daarom wil ik een tegel maken die mijn Spotify-app opent.
Ik heb op de iPad bijvoorbeeld in Opdrachten een ‘Open app’-shortcut gemaakt: shortcuts://run-shortcut?name=Spotify. Alleen weet ik niet hoe ik deze via een tegel kan openen.
Ik heb al een webwidget geprobeerd, maar daar moet verplicht https:// voor staan en dat werkt niet. Is hier een oplossing voor?
Je kan MacroDroid gebruiken om apps te openen via een webhook (deze kan je aanroepen vanuit een Flow).
Let op: MacroDroid is slechts 7 dagen gratis te gebruiken, daarna moet je elke 3 dagen een advertentie kijken (dit kan je ook van tevoren doen, dus je kan voordat je de tablet ophangt bijvoorbeeld al 122 advertenties kijken om het 1 jaar lang gratis te gebruiken). Je kan eventueel ook de Pro licentie kopen, deze kost €7 eenmalig.
Als je Sonos hebt kun je juist deze app gebruiken. Sonos (LocalAPI) | Homey
Je kunt dan een widget instellen met daarop je favoriete afspeellijsten en radiozenders. Dit werkt voor mij perfect. Met één Klik op mijn dashboard kan ik de juiste afspeellijst aan zetten.