Klikaanklikuit ACC2300

ga ik ook proberen

Ok het is gelukt, maar niet zoals ik wilde. ik heb de afstandsbediening van KlikaanKlikuit daarbij gebruikt. De stekker dus eerst aangestuurd met die afstandsbediening en toen bij Homey de optie aangeklikt dat hij dat moest kopiëren. en dat werkte meteen. Iedereen bedankt.

Mooi man!

1 Like

Mooi
Kaku doe ik ook liever met afstandsbediening het is mij een keer gelukt om zonder afstandsbediening maar dat was wel 10x proberen. Voor kaku spul een oude 3 knops en die gebruik ik alleen voor het koppelen met homey daarna reset ik hem weer.

Ik loop tegen het zelfde problemen aan dat ik met een ACC-2300 niet verder kom dan “zet de contactdoos in de programmeer modus” Volgens de kaku RFM moet ik een code geven binnen 6 sec. De app heeft het over een “rood lampje” (die er niet in zit) en klik op “programmeer”. Ik mis de hele “programmeer” knop in de app.

Doe ik nu iets fout, of gaat er door het hele update debacle iets mis waardoor het niet meer werkt? Voor de update 2* PA3-1000R (1e generatie met codewiel), en vandaag na de update naar v6.0.0 een ACDB-8000A (deurbel knop) succesvol toegevoegd.

Het moet toch niet zo spannend zijn. Heeft iemand nog ideeën hoe dit aan de praat te krijgen? Ik heb geen 2e generatie remote om het trucje van eerst te koppelen aan een remote, en dan vervolgens deze code over te nemen toe te passen. :unamused: (en ben eigenlijk niet van plan om zo’n ding te halen voor alleen te koppelen)

*** EDIT ***

Herstel bericht, te stom voor woorden.
Ik dacht ik herstart de iPhone eens even, misschien dat de Homey app loopt te muiten. Nee, dat was het niet. Met enige frustratie dat die zooi niet wil werken eens random op het scherm tikken of die knop ergens verstopt zit en je hem niet ziet. (wit op wit of zo) Inderdaad dat ding zat verstopt… Je moet het scherm omhoog scrollen om de knop te zien. Handig :roll_eyes: