Homey iPad beta

Kwam ik tegen op fb

4 Likes

Geïnstalleerd op mijn iPad. Scherm is nu volledig gevuld.

Flows worden nu niet in 1 rij onder elkaar, maar 2 rijen naast elkaar weer gegeven. In landscape in 3 rijen. Net als veel onderdelen van het instellingen menu.
Had er zelf misschien ets meer van verwacht.

Hoop niet dat Homey dit bedoelt met dat ze aan het toewerken zijn naar een Dashboard, want dan is er nog een lange weg te gaan.
Maar goed, laten we niet op de zaken vooruit lopen, misschien komt er nog iets heel moois aan…! :slightly_smiling_face:

PS voor hen die willen installeren:
Eerst de oude app verwijderen (!) en dan de link in de eerste post hierboven klikken en openen in Testflight. Je krijgt dan versie 5.

Ben het met je eens. Had gehoopt dat ze de extra ruimte wat beter zouden gebruiken zoals ze bij de webversie gedaan hebben:


Daar kan je flows selecteren en aanpassen in 1 scherm.

Maar het is nog steeds een Beta testversie. Ik ben al lang blij dat ze ermee bezig zijn, dus ik neem aan dat ze er nog wel wat mee gaan doen. Het is in ieder geval beter dan de telefoon versie draaien.

2 Likes

Hoe kun je deze dowoaden ik heb testflight maar daarna kan ik niks

Zie mijn post hierboven…

Kan iemand misschien wat screenshots plaatsen? Ben wel benieuwd naar de Tablet layout maar heb geen Apple apparatuur in huis


Het is gewoon wat meer ruimte voor de iconen. Maar het maakt niet echt goed gebruik van het grote scherm en extra ruimte wat de iPad biedt. Het is nog steeds in Beta, dus laten we hopen dat Athom nog dingen gaat verbeteren. Voor nu is het gewoon de iPhone app met meer ruimte. Maar ik ben al lang blij dat ik niet meer met een vergrote iPhone app hoef te werken, of met een iPhone toetsenbordje op de iPad.

Ja, op zich wel nice native Ipad ondersteuning, maar had er inderdaad iets meer van verwacht qua design / slimmigheden. Bedankt voor het delen!

Ondertussen deze app ook getest op de iPad maar er is wel nog wat werk aan, zo moet je je inloggen met een account van je Homey (logisch) maar wanneer je gebruik maakt van de aanwezigheidsdetectie van Homey zelf dan denkt hij uiteraard dat die account altijd thuis is want de iPad blijft meestal wel thuis. Ik heb dan getest door de functie op iPad uit te schakelen maar op iPhone geactiveerd te laten maar hij bleef verkeerd denken… Er moet dus een mogelijkheid komen waarbij je kan kiezen welk apparaat Homey moet volgen per account.

@DidierVU: Dat is geen probleem van deze iPad app denk ik, maat meer iets dat om de een of andere reden bij jou gewoon niet goed werkt. Bij mij werkt het perfect nl.

Ben met hetzelfde account ingelogd op de iPad als op mijn mobiel. Op de iPad bij instellingen - locatie - gebruik aan-/afwezigheidsdetectie uitgeschakeld en daarmee doet de iPad niet meer mee in aan-/afwezig.

Overigens kan ik je voor die detectie Life360 aanraden. Dat werkt nog een stukkie betrouwbaarder is mijn ervaring.

Gebruik je enkel de aanwezigheidsdetectie van Homey zelf of ook de Life360? Ik had vóór de iPad app geen enkel probleem met de standaard detectie en nu ik de app heb verwijderd werkt het terug perfect…

Ik gebruik beide.
Ze bijten elkaar niet.
:wink: