Ziggo Next Mini

​​
Ziggo next mini
​​​​​​​​​​​​
Hallo,

Iemand die het weet hoe de nieuwe Ziggo next mini box kan koppelen met Homey Pro.
Met de Ziggo app in Homey probeer ik in te loggen met mijn gebruikelijke login gegevens maar dat lukt niet. Krijg als antwoord dat de gegevens niet kloppen, echt wel !!!

Michel

Hallo,

Iemand die het weet hoe de nieuwe Ziggo next mini box kan koppelen met Homey Pro.
Met de Ziggo app in Homey probeer ik in te loggen met mijn gebruikelijke login gegevens maar dat lukt niet. Krijg als antwoord dat de gegevens niet kloppen, echt wel !!!

Michel

Geen idee of de Mini ondersteunt word maar heb je de testversie van de app ook al geprobeerd?
https://homey.app/nl-nl/app/nl.ziggo/Ziggo/test/

Bedankt !!
De test versie werkt wel op de next mini
Maar nu de vraag als ik zoek kom ik alleen de normale app versie op de site van Homey, waar en hoe kom je aan die link ???

Michel

Om te kijken of er ergens een test versie van is voeg je achter de originele link /test toe.

Klik op changelog…

Ik probeer mijn next mini te koppelen. De Homey Ziggo app vraagt in te loggen. Mijn ziggo account wordt niet geaccepteerd. Welke inloggegevens worden dan gevraagd? Als het van de next mini is, waar vind ik die dan?

Welkom op het forum @Jacques_Croes

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Tevens graag de Zoek funtie gebruiken want er is al een Topic met dezelfde vraag:

Er is een update van de Ziggo app. Versie 2.0.2. @Jacques_Croes : inloggen gewoon met je Ziggo account werkt goed hier. Echter ik heb 2 mediaboxen Next Mini maar kan er maar 1 als apparaat toevoegen. Iemand al n work around hiervoor.

Is heeeel lang geleden (mei '21) al eens aan Athom gevraagd. Misschien zelf ook even een verzoek indienen bij Athom…

Dank je Peter, ga ik doen

1 Like