Homey Web App (NL)

Homey script (= een Homey app) is er al, maar word nu behandeld op een aparte pagina (zoals voor deze nieuwe web app met alles, ie: flows, insights, etc)

Iemand de knop Share Flow al gevonden?

rechter muis klikken op een flow, en klik “delen”.

4 Likes

Wat kan het leven toch heerlijk simpel zijn, als je het maar wil zien! (dank veelvuldig)

Hebben er meer mensen last dat flow namen niet leesbaar zijn als je meerdere lagen aan mappen hebt?

Yep, klopt. Het is natuurlijk nog een beta… :slight_smile:
Zie dit topic met een oplossing hiervoor:

Ja die oplossing kende ik al. Die had ik ook bij de oude “web app”. Daar was een soort gelijk probleem
Ik heb er melding van gemaakt via de feedback button

2 Likes

Ik nu tijdelijk de volgende css code toegevoegd. De code in de link werkte ook niet echt lekker voor mij dus ik heb hem nog iets aangepast

   .css-1s02xzt-SpaceReserve {
	min-width: calc( 380px + var(--nav-items-width) + var(--nav-margin) * 2 );
}

.css-2pyu93-SubNavWrapper {
    min-width: calc(280px + var(--nav-items-width) + var(--nav-margin) * 2);
}
.css-287q92-sc-ItemLabel{
	white-space: normal !important;
}

Het ziet er nu zo uit :smiley:

1 Like

Is het niet verstandiger deze discussie te houden in het bovenstaande css-topic die ik meldde?
Voor je het weet staat overal in deze community wel iets…

Mwa nee hoor, kan prima hier. Dit is het Nederlandse gedeelte, staat totaal los van het Engels talige forum.

1 Like

Ziet er al aardig goed uit.
Ik zie dat ik ook variabelen kan genereren. Is het ook mogelijk om je reeds gemaakte variabelen weer te geven?

En daarna?
Wij zijn nog lang niet klaar. De huidige web apps voor Flow, Insights en HomeyScript gaan nieuw onderdak vinden in de Homey Web App, omdat dit de Homey desktop ervaring wordt.
Daarna gaan we meer features van Homey die je al kent toevoegen aan de Web App, zoals Logica, nieuwe apparaten toevoegen en natuurlijk Homey Energy!

Dus voor nu alleen waar je ze in een Flow gaat gebruiken.

Bij de oude web app kon je door middel van de muis op een tegel klikken en vasthouden de temperatuur laten zien. Als je zelf een thermostaat had aangemaakt.
In de nieuwe web app lukt dit niet meer en ik zie nu alleen maar staan NaN. En geen temperatuur’ Lang klikken op de tegel werkt ook niet.
Zie ik iets over het hoofd?

Ja, je ziet over het hoofd dat je nu over homeydash.com hebt.
Het oude interface liet alle capabilities zien, waar je doorheen moest scrollen (horizontaal) omdat het zo klein was.

In de oude interface kon ik lang klikken op een tegel en wisselen tussen temperatuur en luchtvochtigheid. Nu niet meer in de nieuwe.
In de oude interface stonden 3 virtuele tegels met temperaturen, in de nieuwe nog maar 2 en de 3e geeft aan NaN.
En die kan ik niet meer wijzigen.

Welke oude interface bedoel je? Kun je een screenshot tonen? En welk device in welke app bedoel je?
Het is een publieke beta, rechtsonder kun je feedback geven aan de ontwikkelaars die er mogelijk wat mee kunnen.

@Dijker Ik bedoel eihenlijk de oude Homey dash. Screenshot lukt even niet om ergens te plaatsen.
Ik bedoel dat het in de “oude” Homey dash zo uitzag https://global.discourse-cdn.com/business4/uploads/athom/optimized/3X/1/1/119273e5964d66c1c3713938ecc6f63c7e2c2334_2_1035x367.jpeg
En in de Beta versie staat er ipv de temperatuur “NaN”.
Excusses als ik een beetje onduidelijk ben.

Hmm, zijn er meerdere?
(Niet zeggen Robert)

:rofl:

image